Gestiune și Contabilitate ’a la carte’ pentru restaurante

  • Se trimite exclusiv în format electronic, pe email.

Preț lucrare: 120 lei

Cuprins:

1.Stocuri și gestiuni în organizarea unui restaurant;

1.1.Tipuri de stocuri care pot exista în gestiunea unui restaurant;

1.2. Costul și evidența analitica a stocurilor;

1.3. Elemente care tin de specificul activității restaurantelor;

1.4. Rețeta de producție;

1.5. Perisabilități;

1.6. Calculul costului de producție;

2. Monografii contabile;

2.1.Produse care se vând în forma în care au fost cumparate (mărfuri);

2.1.1. Calcul TVA neexigibil 9% la achiziție și 9% la vânzare;

2.1.1. Calcul TVA neexigibil 9% la achiziție și vânzare 5 % sau 9%;

2.2.Produse care se vând în formă prelucrată;

2.2.1.Metoda costului efectiv –inventar permanent;

2.2.2.Metoda costului efectiv –inventar intermitent;

2.2.3. Metoda costului standard – inventar permanent ;

2.2.4. Metoda costului standard – inventar intermitent ;

2.3. Alte monografii, cu excepția stocurilor;

3.Obligația de a deține casa de marcat;

3.1. Obligația de a emite factura în baza bonului fiscal;

3.2. Evidența bacșișului pe bonul fiscal;

4. Cota TVA la restaurant;

4.1. Începând cu anul 2023, în domeniul HORECA se aplică noi cote de TVA;

4.2. Ce cota de TVA folosim pentru vânzarea ambalajelor dintr-un restaurant?;

5. Taxa pentru eliberarea autorizațiilor pentru desfășurarea unor activități;

6. Impozitarea activitatii - microintreprindere sau plătilor de impozit pe profit;

7. Afișe obligatorii în restaurant;

8.Coduri CAEN .

    

Promoție limitată la Pachetul All Inclusive!

500 lei, TVA Inclus

(75% discount față de valoarea pachetului de produse)

Cum se livrează?

Exclusiv pe email, la adresa de email utilizată la plasarea comenzii!

Câte pagini are lucrarea? 

Lucrarea Gestiunea și contabilitatea "a la carte" pentru restaurante conține 57 de pagini.

Date de contact:

Telefon: (0755) 309 186 

E-mail: delia@contzilla.ro

(Între orele: 09.00-15.30)

Comandă chiar ACUM! 

Important!

Pentru a intra in posesia lucrarii, adauga in cos produsul:

a) daca optezi pentru plata cu OP virează contravaloarea lucrarii (120 de lei) în contul Contzilla Shop SRL (cod fiscal 46765320), RO29BTRLRONCRT0658268101, deschis la Banca Transilvania Cluj  (la explicație notează numele cumpărătorului) și noi îți vom trimite materialele prin email imediat dupa confirmarea plății.

Dacă ești nerăbdător să-l primești mai repede ne poti trimite o copie sau un print screen al dovezii de plată la adresa delia@contzilla.ro.

b) daca optezi pentru plata cu cardul, atunci dupa efectuare platii, vei primi automat un email cu factura si lucrarea in format zip. 


🌍 Oferta poate fi achiziționață 100% online.


Coșul tău

Nu există produse
adăugate în coș!

Finalizare comandă

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Filtrează lista produse