Pentru Facturare si Gestiune recomandam Smart Bill. Incerci GRATUIT!
Documentele necesare pentru inregistrarea in registrul comertului a mentiunii privind schimbarea sediului profesionistilor sau a sediului sucursalelor acestora in acelasi judet:
- Cererea de inregistrare (original);
- Declaraţia-tip pe propria raspundere (original), semnata de asociati sau de administratori din care sa rezulte, dupa caz, ca:
- persoana juridica nu desfasoara, la sediul social, la sediile secundare sau in afara acestora, activitatile declarate, o perioada de maximum 3 ani;
- persoana juridica indeplineste conditiile de functionare prevazute de legislatia specifica in domeniul sanitar, sanitar-veterinar, protectiei mediului si protectiei muncii pentru activitatile precizate in declaratia-tip (original);
- Hotararea adunarii generale a asociatilor/ actionarilor sau decizia asociatului unic/ CA/ directoratului sau, dupa caz, actul aditional la actul constitutiv (original);
- Documentul care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatie de sediu social, copie;
- Cererea adresata ANAF in vederea obtinerii certificatului emis de administratia financiara competenta, care certifica faptul ca pentru imobilul cu destinatie de sediu social nu a fost inregistrat un alt document pentru instrainarea dreptului de folosinta asupra aceluiasi imobil, cu titlu oneros sau gratuit;
- Declaratia pe propria raspundere in forma autentica privind respectarea conditiilor referitoare la sediul social, in cazul in care, din certificatul emis potrivit pct. 5, rezulta ca sunt deja inregistrate la administratia financiara alte documente care atesta instrainarea dreptului de folosinta asupra aceluiasi imobil cu destinatie de sediu social;
- Certificatul de inregistrare (original)
- Actul constitutiv actualizat, in original
- Daca este cazul:
- avizul privind schimbarea destinatiei imobilelor colective cu regim de locuinta, prevăzut de Legea nr. 230/ 2007 (completat pe formular-tip, original);
- alte avize prealabile prevazute de legile speciale (copie);
- imputernicire speciala (in forma autentica), avocatiala sau delegatie pentru persoanele desemnate sa indeplineasca formalitatile legale (original);
- Dovezile privind plata taxelor/tarifelor legale legale
- 45 lei – taxele de registru;
- 27 lei, reprezentand un procent aplicat taxei de registru – 50% Fondul de lichidare şi 10% Fondul de buletin prevazute de Legea nr. 85/2014;
- 72 lei pentru fiecare sediu autorizat pe baza declaratiei pe proprie raspundere (45 lei taxa de registru, la care se adauga 27 lei reprezentand un procent aplicat taxei de registru – 50% Fondul de lichidare si 10% Fondul de buletin prevazute de Legea nr. 85/2014);