Proiectul „CFO Conference”, dedicat liderilor din departamentul financiar, ajunge pe 8 mai 2025 la Iași. Evenimentul organizat de BusinessMark va reuni la Palas Congress Hall profesioniști din domeniu, ce vor dezbate și analiza provocările pe care trebuie să le gestioneze un lider financiar în contextul actual și modalitățile prin care reușesc directorii financiari să conducă compania în perioade de incertitudine și să mențină stabilitatea, să navigheze într-un mediu volatil, păstrându-și ochii la viitor și la ce reprezintă acesta pentru departamentele financiare și business.
Evenimentul va fi moderat de Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark și va include sesiuni de prezentări și un panel, la care vor participa:
- Emanuel Gutan, Country Manager, CEE South (RO, MD, BG, SRB), Ecolab, Finance Manager, CEE Central & South (AT, CZ, SK, HU, SI, HR, RO, MD, BG, SRB), Ecolab
- Mircea Varga, Chairman of the Board, Teilor Holding, Independent Board Member, Safetech Innovations, Perla Harghitei & Apemin Tușnad
- Ionuț Măstăcăneanu, Partener Asociat, Consultanță fiscală, KPMG România
- Delia Lăzărean, CFO, Grup Arcadia Spitale și Centre medicale
- Victoria Dobre, Senior Tax Manager, Deloitte Romania
- Cătălin Iftenie, Financial Controlling Manager, E.ON Energie Romania
- Dorina Marcu, Manager, Departamentul Impozit pe Venit și Contribuții Sociale, EY România
- Ovidiu Bucătaru, Expert Financiar Agribusiness
- Grigore Constantinescu, Internal Audit Partner, NOA
- Marius Maier, Partener, Director General, CMC GRUP RISK ADVISOR
Câteva dintre temele ce vor fi abordate în cadrul evenimentului:
- Perspective macroeconomice pentru 2025 și adaptarea rapidă a strategiei financiare a organizației la schimbările geopolitice și economice
- Tendințe legislative și fiscale la nivel internațional. Aspecte privind noutățile fiscale din 2025
- Practici prin care liderii financiari pot promova o cultură a adaptabilității, strategii și structuri organizaționale flexibile care să ajute companiile să facă față complexității aduse de volatilitate și schimbare
- Rolul directorului financiar în a conduce compania în perioade de incertitudine și de a menține stabilitatea
- CFO-ul ca susținător al inovației și agilității în companie
- Rolul CFO-ului în susținerea tranziției corecte către o economie decarbonizată și în a conduce compania în direcția abordării sustenabile
- Rolul directorului financiar în creșterea gradului de adoptare a soluțiilor digitale și a inteligenței artificiale în organizație
- Rolul CFO-ului și al departamentului financiar în transformarea datelor în insight valoros
„CFO Conference” vizează: Directori financiari, Financial Business Partners, Directori generali, Controlling and Budgeting Managers, Reporting Managers, Directori economici, Directori contabili, Consultanți fiscali, Controlleri financiari, Contabili, Auditori, Analiști financiari, Antreprenori. Pentru mai multe informații și pentru a vă înregistra la eveniment, vă rugăm să accesați pagina oficială a evenimentului sau să ne contactați la adresa office@business-mark.ro. Ultimele bilete sunt disponibile la prețul de 500 RON + TVA. Grupurile beneficiază de un extra discount de până la 20%.
Evenimentele din cadrul „CFO Conference” vor aduce împreună lideri financiari pentru discuții, schimb de idei și studii de caz. După ediția din Iași proiectul va continua și în Cluj-Napoca (2 iunie 2025), Oradea (22 octombrie 2025) și Timișoara (11 noiembrie 2025).
Eveniment organizat de BusinessMark
Parteneri: EY România, NOA, CMC GRUP Risk Advisor, Vitamin Aqua
Parteneri de tehnologie: 4pay.ro
Partener de monitorizare: mediaTrust
Parteneri media: spotmedia.ro, Ziarul Bursa, Financial Market, Contzilla, Juridice.ro, 1asig.ro, Curierul Fiscal, Debizz, Transilvania Business, Jurnalul de Afaceri, EventsMax, digital-business.ro, PRwave, spatiulconstruit.ro, Club Economic, România Durabilă, Economistul, angajatorulmeu.ro, MATEK, BusinessVoice, Business Press, Revista Piața
BusinessMark – events designed to make an impression!
Din 2013 organizăm evenimente business, în principal „concept propriu”, gândite și planificate de noi, de la idee și concept, până la implementare. Avem o abordare „all-industries” și dedicăm proiecte unei arii largi de industrii și domenii profesionale. Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret. Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.
Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.