Pentru Facturare si Gestiune recomandam SmartBill. Incerci GRATUIT!
In MOF 1291 din 29.12.2020 a fost publicat Ordinul nr. 3.192 din 22 decembrie 2020 pentru modificarea Procedurii de comunicare prin mijloace electronice de transmitere la distanță între MFP/organul fiscal central și persoanele fizice, persoanele juridice și alte entități fără personalitate juridică, aprobată prin OMFP nr. 660/2017.
Acest ordin completeaza lista documentelor care se pot comunica prin SPV, cu
- declaratiile de inregistrare.
- documente, acte sau fișiere emise de MFP/ANAF la cererea persoanei fizice, persoanei juridice sau a altei entități fără personalitate juridică, cum ar fi: fișierele de profil prevăzute de Ordinul președintelui ANAF nr. 146/2018 pentru descrierea profilurilor prevăzute la art. 22 pct. J lit. a) din Normele metodologice pentru aplicarea OUG nr. 28/1999 privind obligația operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, aprobate prin HG nr. 479/2003, structura XML a mesajelor de activare a acestora, structura XML a fișierelor prevăzute la art. 22 pct. J lit. b) din Normele metodologice pentru aplicarea OUG nr. 28/1999 privind obligația operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, aprobate prin HG nr. 479/2003, precum și categoriile de URL-uri utilizate în schimbul de informații cu sistemul informatic național de supraveghere și monitorizare a datelor fiscale al ANAF, cu modificările ulterioare, și altele asemenea.