Procedura de inregistrare/modificare a domiciliului fiscal in cazul contribuabililor supusi inregistrarii in registrul comertului

Pentru Facturare si Gestiune recomandam Smart Bill. Incerci GRATUIT!

Procedura se aplica contribuabililor care, potrivit legii, au obligatia inregistrarii in registrul comertului si care au obligatia inregistrarii/modificarii domiciliului fiscal la/de la organul fiscal central, potrivit legii, si anume:

a) daca se solicita inregistrarea domiciliului fiscal la locul unde se exercita gestiunea administrativa si conducerea efectiva a afacerilor, in cazul in care acestea nu se realizeaza la sediul social declarat sau la locul in care se afla majoritatea activelor;

b) daca se solicita modificarea domiciliului fiscal, inclusiv in cazul in care se modifica sediul social.

Pentru inregistrarea/modificarea domiciliului fiscal, contribuabilii depun la organul fiscal in a carui raza teritoriala urmeaza a se stabili domiciliul fiscal formularul 050 “Cerere de inregistrare/modificare a domiciliului fiscal al contribuabilului”, insotit de documente doveditoare ale informatiilor inscrise in acesta. Copiile de pe documente se certifica pe fiecare pagina de organul fiscal competent, pentru conformitate cu originalul.

Contribuabilull depune/prezinta la organul fiscal in a carui raza teritoriala este situat noul sediu social urmatoarele documente:

  • Formularul 050 – Cerere de inregistrare/modificare a domiciliului fiscal al contribuabilului
  • Dovada de spatiu cu destinatie de sediu social in copie ( contract de comodat/contract de inchiriere)
  • Certificat Constatator si Rezolutie emise de Registrul Comertului din care rezulta modificarile intervenite
  • Certificatul de inregistrare in copie

Articole similare