Pentru Facturare si Gestiune recomandam SmartBill. Incerci GRATUIT!
Bunurile existente in entitate si apartinand altor entitati:
- inchiriate;
- leasing;
- concesiune;
- in administrare;
- in custodie;
- primite in vederea vanzarii in regim de consignatie, spre prelucrare etc.
se inventariaza si se inscriu in liste de inventariere distincte.
Listele de inventariere pentru aceste bunuri trebuie sa contina informatii cu privire la numarul si data actului de predare-primire si ale documentului de livrare, precum si alte informatii utile.
In termen de cel mult 15 zile lucratoare de la terminarea inventarierii, listele de inventariere cuprinzand bunurile apartinand tertilor se trimit si persoanei fizice sau juridice careia ii apartin bunurile, urmand ca proprietarul bunurilor sa comunice eventualele nepotriviri in termen de 5 zile lucratoare de la primirea listelor de inventariere.
In caz de nepotriviri, entitatea detinatoare este obligata sa clarifice situatia diferentelor respective si sa comunice constatarile sale persoanei fizice sau juridice careia ii apartin bunurile respective, in termen de 5 zile lucratoare de la primirea sesizarii.
