Intocmirea declaratiilor, depunerea si monitorizarea recipiselor – automatizari

Pentru Facturare si Gestiune recomandam Smart Bill. Incerci GRATUIT!

Chiar si pentru o firma mica, cu o activitate mai putin complexa, exista destul de multe declaratii care trebuie depuse: unele periodice, in cursul anului (lunar sau trimestrial), altele anual. La acestea se adauga obligatia depunerii bilanturilor.

Pentru un contabil care tine evidenta unui numar mai mare de firme, in absenta unor instrumente de ajutor, acest lucru poate fi greu de gestionat.

In primul rand este importanta intocmirea corecta a declaratiilor, apoi depunerea lor la timp si monitorizarea obtinerii recipiselor, ca dovada a inregistrarii lor la ANAF.

Firmele de contabilitate pot utiliza un modul special de la SmartBill Conta destinat tocmai acestei parti administrative a activitatii contabile. Este vorba de modulul ManagerConta:

Acesta permite:

  • depunerea declaratiilor
  • accesul in SPV
  • stabilirea sumelor de plata pentru clienti
  • diverse raportari catre clienti

In ce priveste raportarile care se pot trimite clientilor, acestea sunt:

  • statele de salarii
  • fluturasii
  • sumele de plata la buget – acestea sunt calculate automat din declaratii sunt prezentate intr-un raport care se trimite automat clientilor
  • balanta
  • un rezumat lunar care contine indicatorii operationali principali, prezentati intr-o forma simplificata

Aplicatia este gratuita si se integreaza si cu alte aplicatii de contabilitate.

Tot aici se poate tine evidenta contractelor de contabilitate si a informatiilor despre clienti in dosarul clientului.

Articole similare

Comentariul tau aici