Documentele care trebuie sa insoteasca situatiile financiare sunt :
- note explicative la situaţiile financiare anuale (nu se completeaza de catre entitatile care au optat pentru sistemul simplificat de contabilitate)
- situaţia modificărilor capitalului propriu (*)
- situaţia fluxurilor de numerar (*)
- raportul administratorilor;
- raportul de audit(daca este cazul)
- raportul comisiei de cenzori (daca este cazul)
- propunerea de distribuire a profitului sau de acoperire a pierderii contabile;
- declaraţia scrisă a persoanelor prevăzute la art. 10 alin. (1) din legea contabilităţii, prin care îşi asumă răspunderea pentru întocmirea situaţiilor financiare anuale –DESCARCA AICI un model.
(*) se depune de catre entităţile care la data bilanţului depăşesc limitele a 2 dintre urmatoarele criterii de mărime: total active: 3.650.000 euro; cifra de afaceri netă: 7.300.000 euro; număr mediu salariaţi: 50
! Se interzice depunerea la unităţile teritoriale ale Ministerului Finanţelor Publice a mai multor seturi de situaţii financiare anuale/raportări contabile anuale, pentru acelaşi exerciţiu financiar/an calendaristic.