Documentele care insotesc situatiile financiare – model declaratie de asumare a raspunderii

Documentele care trebuie sa insoteasca situatiile financiare sunt :

  • note explicative la situaţiile financiare anuale (nu se completeaza de catre entitatile care au optat pentru sistemul simplificat de contabilitate)
  • situaţia modificărilor capitalului propriu (*)
  • situaţia fluxurilor de numerar (*)
  • raportul administratorilor;
  • raportul de audit(daca este cazul)
  • raportul comisiei de cenzori (daca este cazul)
  • propunerea de distribuire a profitului sau de acoperire a pierderii contabile;
  • declaraţia scrisă a persoanelor prevăzute la art. 10 alin. (1) din legea contabilităţii, prin care îşi asumă răspunderea pentru întocmirea situaţiilor financiare anuale –DESCARCA AICI un model.

(*) se depune de catre entităţile care la data bilanţului depăşesc limitele a 2 dintre urmatoarele criterii de mărime:  total active: 3.650.000 euro;  cifra de afaceri netă: 7.300.000 euro; număr mediu salariaţi: 50

! Se interzice depunerea la unităţile teritoriale ale Ministerului Finanţelor Publice a mai multor seturi de situaţii financiare anuale/raportări contabile anuale, pentru acelaşi exerciţiu financiar/an calendaristic.

Articole similare

Comentariul tau aici