Pentru Facturare si Gestiune recomandam SmartBill. Incerci GRATUIT!
Pentru a inregistra in Spatiul Privat Virtal o firma la care urmeaza sa ii tinem contabilitatea, avem nevoie de urmatoarele documente:
-Poza la buletinul administratorului
-Poza la buletinul imputernicitului
-Imputernicire
-Actul constitutiv semnat
-Certificatul de inregistrare fiscala
-Contract de Contabilitate semnat
Pentru inregistrare trebuie sa accesam site-ul ANAF
Pasul 1. Selectam ecranul PERSOANE JURIDICE SI ALTE ENTITATI FARA PERSONALITATE JURIDICA

Pasul 2. Selectam prima pozitie: Inregistrare utilizatori persoane jurirdice si alte entitati fara persoanalitate juridica.

Pasul 3. Selectam Persoane juridice. Inregistrare utilizatori cu certificat digital.

Pasul 4. Completam campurile cu datele societatii si cu datele pesoanei imputernicite sau datele reprezentantului legal. Tot la acest pas trebuie sa incarcam documentele arhivate ZIP, respectiv toate documentele mentionate mai sus si documentul de confirmare care poate sa fie descarcat, completat si incarcat tot din acest camp.

Pasul 5. Dupa completarea campurilor mentinate anterior, urmeaza sa primiti la adresa de email un cod. Dupa introducerea codului veti primii aceasta confirmare pe care recomandam sa o salvam ca o captura de ecran pentru a tine locul unei recipise.
