Cum poti sa gestionezi mai usor incasarile in cazul magazinele online ?

Magazinele online presupun adesea un volum mare de facturi, facturi de storno ca urmare a retururilor, incasari efectuate de procesatori sau de curieri, tranzactii cu vouchere si multe alte situatii de gestionat.

Acest proces de emitere a facturilor si urmarire a incasarile poate fi mare consumator de timp daca nu este automatizat.

In SmartBill Gestiune, aceste procese sunt automatizate prin diversele integrari existente in aplicatie.

In primul rand pentru magazine dezvoltate pe cele mai populare platforme de e-commerce s-au creat pluginuri gratuite care permit conectarea la magazinului online cu SmartBill.

SmartBill este integrat cu NETOPIA Payments, cel mai popular procesator de plati din Romania.

Unul din cele mai mari avantaje este automatizarea procesarii incasarilor prin extrasul de banca si de la curieri.

Acestea se pot importa in formatele furnizate de banci (extras csv) sau curieri.

Pentru aceasta exista sectiunea Banci, curieri si procesatori.

In cazul incasarilor de la procesatori aplicatia este configurata sa permita importul de la o paleta  larga de furnizori.

Alte avantaje:

  • SmartBill este integrat cu e-Factura ceea ce permite transmiterea automata a facturilor emise
  • Se pot prelua inclusiv facturile primite de la furnizori si transmise in e-Factura
  • Stocare e-Facturi pe toata perioada abonamentului , nu doar 60 de zile cat sunt pastrate in SPV
  • Se poate genera e-Transport daca este cazul, direct din aplicatie, din modulul e-Transport.

In plus fata de toate aceste facilitati, in SmartBill  exista o sectiune foarte utila de rapoarte privind stocurile care permite antreprenorilor sa aiba un acces rapid la orice informatie cu privire la acestea.

Articole similare

Comentariul tau aici