Corectarea informatiilor din formularul 100

Pentru Facturare si Gestiune recomandam SmartBill. Incerci GRATUIT!

Formularul 100 “Declaratie privind obligatiile de plata la bugetul de stat” se completeaza de catre platitorii de impozite, taxe si contributii sociale carora le revin obligatii de plata la bugetul stat. 

Ai constatat erori dupa depunerea formularului 100 si doresti sa corectezi ? 

Pentru a corecta erorile din formularul 100 este nevoie sa completati si sa depuneti formularul 710 ”Declaratie rectificativa”, aprobat prin Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 1.340/2009.

Acesta declaratie rectificativa 710 se completeaza numai pentru obligatiile declarate eronat. Pentru corectarea fiecarei obligatii fiscale se inscrie in formular, atat suma care s-a completat eronat in declaratia care se rectifica, cat si suma corecta, datorata in perioada la care se refera declaratia corectata. Iata mai jos un model de completare:

A.) Formularul 100 depus eronat:

B.) Rectificativa la formularul 100 pentru corectarea erorilor este formularul 700:

Articole similare

One Thought to “Corectarea informatiilor din formularul 100”

  1. Elena - Anca Stănică

    Buna ziua,

    Daca se poate, sa ne spuneti cum corectam un impozit declarat gresit,
    adica am declarat 1% impozit pe venit cu salariati si trebuia 3% impozit pe venit fara salariati sau nu se indeplinea conditia de 1% ( norma intreaga, 3 luni sau nu ii place la anaf, etc) …

    O solutie este sa platesti contributiile pentru salariati pana indeplinesti conditia de 1%, dar nu asta doresc sa imi spuneti, adica nu asta era intrebarea mea …

    Multumesc
    Elena Stanica

Comentariul tau aici