Ce trebuie sa faci daca ai salariati pe firma ?

Care sunt operatiunile si verificarile pe care trebuie sa le faci pe partea de salarizare intr-o firma ?

• verificarea / operarea pontajului lunar;

• verificarea datelor din certificatele de concediu medical;

• verificarea cererilor de concediu de odihna;

• verificarea zilelor ramase din concediul de odihna;

• in caz de reziliere a contractului de munca- calcularea indemnizatiei cuvenite pentru concediul de odihna neefectuat pana la data rezilierii contractului individual de munca;

• calculul: bonusurilor , sporurilor, avantajelor in natura, ajutoarelor sociale etc.;

• calculul si verificarea deducerilor anuale cuvenite angajatilor inscrisi in sistemele facultative de pensii;

• calculul deducerilor anuale – pentru angajatorii care incheie contracte de pensie facultativa pentru angajatii proprii;

• calculul deducerilor anuale cuvenite angajatilor inscrisi in sistemele de asigurari private de sanatate;

• intocmirea statului de plata;

• intocmirea, semnarea si transmiterea declaratiei 112;

• inregistrarea notelor contabile de salarii ;

• generarea fluturasilor salariali si transmiterea catre beneficiari;

• raportarea platilor de salariilor nete si a taxelor de plata catre cei responsabili cu efectuarea acestora;

• comandarea tichetelor de masa si transmiterea lor catre beneficiar;

• intocmirea rapoartelor statistice catre INSSE (in cazul in care se aplica aceasta raportare societatii)

• intocmirea dosarelor de personal;

• intocmirea si inregistrarea contractelor individuale de munca la ITM prin REVISAL;

• intocmirea si inregistrarea actelor aditionale de modificare a contractelor individuale de munca, la ITM prin REVISAL;

• completarea la zi si depunerea REVISAL;

• intocmirea adeverintelor de salariat, adeverintelor de salariu, etc.

• redactarea Regulamentului de Ordine Interioara;

• redactarea si actualizarea fiselor de post;

• aspecte privind securitatea si sanatatea in munca .

 

Articole similare

Comentariul tau aici