Ce poti face in cazul care ai pierdut baza de date a aplicatiei Revisal?

Pentru Facturare si Gestiune recomandam Smart Bill. Incerci GRATUIT!

În cazul în care angajatorul nu mai deține baza de date a aplicației Revisal din diverse motive, are la dispoziție trei posibilități:

  • Să importe un fisier .rvs, în mod normal, cel mai recent generat din aplicația Revisal 6.0.5/6.0.6, accesand meniul „Instrumente”, butonul „Import RVS” (recomandat);
  • Să depună la inspectoratul teritorial de muncă de care aparține o cerere de recuperare a bazei de date (recomandat dacă nu s-a făcut trecerea la versiunea 6.0.5/6.0.6 a aplicaţiei Revisal);
  • Să refacă manual baza de date, introducând în aplicație informațiile, respectând ordinea exactă în care au fost introduse până la momentul pierderii bazei de date (precizăm faptul că angajatorul se poate folosi în refacerea manuală a bazei de date de cea mai recentă salvare deținută şi care poate fi restaurată cu succes în aplicație cu opțiunea „Restaurare baza de date” din tab-ul „Instrumente”, urmând a o actualiza manual cu informațiile ulterioare);

Articole similare