Articol realizat cu sprijinul CIEL Romania, in cadrul programului de informare pentru contabili.
Daca tocmai ti-ai infiintat propria companie sau daca ai deja una, cu siguranta ai constatat importanta unui aplicatii prin care sa gestionezi activitatea firmei tale: fie ca este vorba de emiterea facturilor, gestiunea stocurilor, urmarirea contractelor sau inregistrarea angajatilor.
Iata mai jos cateva sfaturi utile cu privire la modul in care sa iti organizezi si automatizezi cat mai eficient activitatea pornind de la experienta specialistilor CIEL Romania.
In primul rand trebuie sa ai in vedere dimensiunea actuala a firmei si perspectivele de crestere. In functie de acestea s-ar putea sa ai nevoie de un produs din gama Standard sau Professional.
Produsele din gama Standard de la CIEL Romania sunt destinate companiilor mici si milocii iar cele din gama Professional se adreseaza in aceeasi masura firmelor de contabilitate, companiilor multinationale sau companiilor cu cifre mari de afaceri.
CIEL Romania iti vine in ajutor chiar si un produs gratuit – CIEL Simplu. Acesta a fost special conceput pentru companiile aflate la inceput de drum si raspunde unor necesitati variate, de la facturare si gestiunea stocurilor, pana la emiterea declaratiilor si gestionarea mijloacelor fixe.
In al doilea rand, trebuie sa iti structurezi diversele activitati interne pe tipuri, cum ar fi :
CIEL Gestiune Comerciala V7 include: facturare, baze de date clienti si furnizori, facturi proforme, comenzi, note de receptie si avize de expeditie, chitante, bonuri de consum, facturi import pana la rapoarte si statistici.
CIEL Conta V7 este o aplicatie completa pentru activitatea financiar-contabila.
CIEL Salarii permite administrarea personalului si calculul salarial complet, generand toate declaratiile de care ai nevoie.
CIEL Contracte V7 urmareste contractele incheiate de entitate si genereaza documentele aferente.
CIEL Distributie V7 este destinat urmaririi activitatilor legate de logistica (documente de transport).
CIEL Productie V7 este aplicatia destinata firmelor cu activitati de productie.
CIEL Imobilizari V7 evidentiaza mijloacele fixe detinute de entitate.
· CRM
Cu ajutorul aplicatiei CIEL CRM gestionezi eficient relatia cu clientii.
In functie de dimensiunea firmei, poti avea departamente distincte care se ocupa de aceste activitati, sau dimpotriva, poti avea o singura persoana care se ocupa de tot.
In al treilea rand, trebuie sa stabilesti numarul de calculatoare pe care vei lucra. Daca ai nevoie doar de o singura statie, atunci achizitionezi o licenta monopost. Daca in compania ta sa va lucra pe mai multe statii, va fi necesara o versiune de retea.
Ciel iti ofera tot ce ai nevoie pentru a rula activitatea in cel mai eficient mod.