Bunuri primite fara factura – solutia propusa de Ciel pentru inregistrare

Articol realizat in colaborare cu Ciel Romania, in cadrul programului de informare pentru contabili.

Deseori la sfarsit de perioada se intampla ca bunurile comandate sa ajunga in gestiune inaintea facturii.Potrivit legislatiei, acestea trebuie evidentiate in gestiune in momentul receptiei lor in unitate. Documentul care insoteste bunurile este avizul de insotire a marfii, pe baza caruia se pot face intrarile in gestiunea entitatii.

Care este fluxul care iti asigura organizarea optima a activitatii ?

Iata propunerea CIEL gestiune comerciala :

1.       Primirea Avizului de la furnizor

Ciel Gestiune iti ofera posibilitatea, ca in fereastra de introducere a datelor de pe aviz, o data ce ai introdus partenerul, sa vezi care este:

-data ultimei achizitii;

-valoarea acesteia;

-soldul si

-totalul platilor efectuate.

Astfel, informatia de care ai nevoie este disponibila direct in fereastra de lucru, fara sa mai fie nevoie sa parasesti optiunea de lucru pentru a intra in alte meniuri si ferestre.

1

2.       Introducerea notei de receptie

O data cu introducerea avizului ai posibilitatea ca direct din fereastra avizului sa introduci nota de receptie.

Ciel V7 iti permite preluarea automata a informatiei privind produsele, direct de pe aviz.

2

3.       Din fereastra notei de receptie poti efectua repartizarea si a altor costuri care trebuie sa se reflecta in valoarea de intrare a bunurilor, potrivit legislatiei. Implicit apare factura de transport, acesta fiind cel mai uzual cost.

Mai departe poti opta pentru repartizare in functie de valoare sau de cantitate, in functie de politica firmei, asa cum se poate observa mai jos :

3

Circuitul documentelor si functionalitatea programului este gandita in pasi simpli, intr-o ordine fireasca a operatiunilor, minimizand timpul de operare, evitand dublarea unor operatiuni si maximizand eficienta muncii.   

Ce se intampla cand in cele din urma apare factura de la furnizor ? Mai trebuie introduse in sistem inca o data informatiile legate de produse de pe aceasta ?

In Ciel gestiune nu trebuie sa mai introduci inca o data aceste detalii.

In optiunea de introducere a datelor pentru factura exista optiunea Preluare document prin care se poate alege avizul disponibil introdus anterior, fapt care genereaza preluarea tuturor liniilor existente.

4

logo_patrat

Citeste mai multe despre solutiile oferite de Ciel la diferitele aspecte ale gestiunii comerciale :

·  Ce este Gestiunea ?

• 10 lucruri despre programul de gestiune care iti pot creste productivitatea

Gestiuni en-detail si en-gros- cateva lucruri bine de stiut

· Gestionarea trezoreriei o problema ?–un ajutor de la CIEL

Emotii cu stocurile? 4 momente cheie pentru succesul gestiunii stocurilor

Articole similare

Comentariul tau aici