Pentru Facturare si Gestiune recomandam Smart Bill. Incerci GRATUIT!
Analiza vanzarilor este importanta pentru orice business si manager de vanzari fiindca poate oferi informatii importante despre mersul activitatii, despre performanta agentilor de vanzari sau despre ciclicitatea activitatii.
Vanzarile pe agent
Daca lucrezi cu agenti de vanzari si doresti sa urmaresti performanta lor (eventual sa le acorzi si prime corelate cu performanta), atunci este util un raport care sa iti furnizeze informatii cu privire la ce si cat a vandut fiecare dintre acestia.
Obtinerea acestor informatii si calculul pe fiecare agent poate fi o “povara” pentru un manager care are zeci de alte sarcini de indeplinit.
Daca utilizezi Smart Bill ai un raport gata configurat in modulul de rapoarte -> Analiza vanzarilor si achizitiilor -> Vanzari pe agent, raport care face acest lucru:
Agentul este utilizatorul care a emis respectiva factura.
Raportul este foarte util pentru ca poti sa vezi nu numai vanzarile efective dar si:
- Totalul proformelor emise
- Totalul avizelor;
- Totalul incasat
- Profitul generat.
In plus, accesand optiunea Afiseaza detaliu, poti vedea si documentele individuale care compun sumele respective.
Ciclicitatea activitatii
Este important sa cunosti ciclicitatea activitatii tale ca sa poti sa iti planifici eficient cash-flow-ul.
Astfel, poti planifica investitiile mai importante in lunile cu vanzarile cele mai mari, pentru ca sa poti sa echilibrezi numerul intrat cu numerarul iesit.
De asemenea, poti sa planifici campanii de marketing importante in lunile in care constati ca activitatea intra intr-o panta descendenta.
Exista in Smart Bill un raport gata pregatit, inclusiv grafic, cu privire la evolutia vanzarilor , raport care iti permite sa vezi inclusiv incasarile, proformele, sa alegi perioada de analiza pe care o doresti si modalitatea grafica .
Iata mai jos o imagine:
Aceste rapoarte poti sa le acesezi singur, fara ajutorul contabilului, fiindca nu necesita cunostiinte financiare.
Fiind in cloud, le poti accesa oricand si nu trebuie sa le soliciti contabilului si sa astepti apoi furnizarea lor.
In plus iti poti configura interfata aplicatiei, astfel incat atunci cand o accesezi, acst raport sa fie generat automat pe ecranul principal:
Prin accesarea optiunii Adauga element nou, poti adauga orice raport doresti.
Astfel, “panoul de comanda” al business-ului tau va deveni vizibil inca de la intrarea in aplicatie, fara sa trebuiasca sa mai faci nimic.