Documentatia necesara privind recuperarea indemnizatiilor de concediu medical

Pentru Facturare si Gestiune recomandam SmartBill. Incerci GRATUIT!

Societatea trebuie sa achite indemnizatia de concediu a salariatului, urmand ca mai apoi sa isi recupereze sumele din bugetul FNUASS. Pentru recuperarea sumelor de la FNUASS privind concediile medicale, angajatorul trebuie sa completeze si sa depuna intr-o perioada de pana la 90 zile urmatoarele: 

  • Cerere tip privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate;
  • Centralizator privind certificatele de concediu medical aferent lunii/lunilor pentru care se solicita recuperarea sumelor;
  • Concediile medicale (exemplarul 2 – roz) aferente pentru luna/perioada pentru care se solicita restituirea;
  • Declaratia 112 semnata (anexa 1.1) si recipisa obtinuta in urma depunerii formularului 112

Certificatul de concediu medical (certificatul roz) trebuie prezentat platitorului pana cel mai tarziu la data de 5 a lunii urmatoare celei pentru care a fost acordat concediul.

Articole similare

Comentariul tau aici