Pentru Facturare si Gestiune recomandam SmartBill. Incerci GRATUIT!
1. Actele necesare angajarii;
2. Contractul individual de munca;
3. Actele aditionale si celelalte acte referitoare la modificarea, incetarea si suspendarea contractelor individuale de munca;
4. Acte de studii/certificate de calificare;
5. Precum si alte documente care certifica legalitatea si corectitudinea completarii in registru.
Mai detaliat, in fiecare categorie de mai sus trebuie sa se regaseasca:
- Adeverinta medicala la angajare;
- Copie carte de identitate;
- Fisa postului;
- Adeverinta privind functia de baza, daca angajatul are mai multe locuri de munca;
- Declaratia privind numarul persoanelor aflate in intretinere, insotita de: – certificatul de casatorie;- certificatele de nastere ale copiilor; – adeverinta de venit a persoanei in intretinere sau declaratia pe propria raspundere.
- Cererile de conediu fara plata; cerere intrare/iesire in/din concediul de ingrijire copil, cerere de demisie;
- Adeverinta privind stagiul de cotizare daca a mai fost angajat anterior;
- Evaluarea anuala a salariatului;
- IBAN pentru plata salariilor (daca plata se realizeaza prin banca);
- Certificat de cazier judiciar (daca este cazul);
- Copie dupa permisul de conducere (daca este cazul);
- Documente care atesta scutiri de diferite taxe si impozite;
- Diverse adeverinte acordate angajatului pe parcursul angajarii in societate.
