Pentru Facturare si Gestiune recomandam Smart Bill. Incerci GRATUIT!
Salariatii pot sa isi verifice online datele din contractele de munca accesand o aplicatie pusa la dispozitie de Inspectia Muncii: https://reges.inspectiamuncii.ro/.
Aplicația salariat poate fi accesată în oricare dintre următoarele moduri:
- Din secțiunea „Registru pentru salariați” disponibilă pe portalul Registrului General de Evidență a Salariaților: https://reges.inspectiamuncii.ro/

Pentru a accesa aplicația, utilizatorii trebuie să se autentifice utilizând una dintre metodele de autentificare disponibile.
- Prin meniul „Conectare”, situat în colțul din dreapta sus al paginii, selectând opțiunea „Aplicație Salariat”.

Metode de autentificare
Autentificare prin ROeID
Permite accesul securizat utilizând identitatea digitală națională, recunoscută la nivelul instituțiilor publice. Este o metodă recomandată pentru utilizatorii din România, oferind un nivel ridicat de securitate și conformitate legală.
Aplicația de mobil ROeID este utilizata pentru conectarea la sistemul REGES. ROeID este o aplicație pe telefonul mobil pusă la dispoziție de către Autoritatea pentru Digitalizarea României , aplicație notificată la Comisia Europeană ca modalitatea oficială de identificare electronică in România. În cazul în care nu doriți să utilizați această metodă de identificare la distantă aveți posibilitatea de a crea un cont nou. Activarea contului se va face fie prin deplasare la sediul unui Inspectorat Teritorial de Muncă pentru identificare, fie prin utilizarea unei semnături digitale calificate conform Legii nr. 455/2001.
Autentificare prin eIDAS
Destinată utilizatorilor din statele membre UE, această metodă utilizează sistemul european de identitate digitală. Este indicată pentru cetățenii care dețin un cont eIDAS valid.
Autentificare cu e-mail și parolă
Utilizatorii care au deja un cont activat pot introduce adresa de e-mail și parola pentru a accesa platforma.
Crearea unui cont nou
În lipsa unui cont activ, utilizatorul poate selecta opțiunea „Înregistrare” și va parcurge următorii pași:
Isi va crea contul online introducand numele si prenumele precum si adresa de mail.
Ulterior, pe email va veni un mesaj de confirmare dupa care utilizatorul primeste mesajul cu variantele de activare a acestui cont nou creat:
Bine ai venit în zona Salariat a portalului Reges Online
Tocmai ce ți-ai creat un cont. Pentru a continua să accesezi serviciile acestui portal este nevoie să activezi contul sau să folosești autentificarea cu ROeID disponibilă după ce te deconectezi.
Activarea cu semnătura digitală presupune următoarea procedură
- Obțineți un certificat calificat de semnătura electronică conform Legii 455/2001 de la unul din furnizorii acreditați. Registrul furnizorilor de servicii acreditați este stabilit și publicat de Autoritatea pentru Digitalizarea României pe site-ul www.adr.gov.ro
- Instalați programul Adobe Reader.
- Descărcați documentul de confirmare de pe portalul ANAF, completați-l, transmiteți-l semnat de acesta, apoi transmiteți-l folosind opțiunea Activare cu semnătura digitală .
- Așteptați câteva clipe pentru a activa contul.
- Folosiți aplicația Salariat sau Angajator în continuare.
Activarea la ghișeu presupune următorii pași
- Acessarea opțiunii Activare la ghișeu .
- Alegerea județului unde doriți să vă prezentați pentru a fi identificat.
- Încărcarea unei poze cu cartea dvs. de identitate.
- Deplasrea la ITM pentru a fi identificat în vederea activării contului.
- Scanarea unui cod QR cu aplicații de tip 2FA de pe telefonul mobil (cum ar fi Google Authenticator, Microsoft Authenticator) ca un factor suplimentar de siguranță.
ATENȚIE! Contul activat la ghișeu nu poate fi folosit în aplicația Angajator. Este util doar salariaților care doresc să consulte la distanță registrul personal.
ATENȚIE! Oricare din cele două mecanisme de mai sus vă activează contul pe CNP-ul dvs. Pentru că în REGES regăsiți datele dvs. personale, vă recomandăm să nu transmiteți utilizatorul/parola sau semnătura digitală altor persoane.