Pentru Facturare si Gestiune recomandam SmartBill. Incerci GRATUIT!
Este necesara eliberarea unui nou certificat de inregistrare in cazul schimbarii denumirii localitatii, strazii sau renumerotarea imobilelor.
Odata cu schimbarea sediului social este necesara achizitia unui nou Registru Unic de Control.
Numarul societatilor ce functioneaza intr-un imobil nu poate depasi numarul de incaperi sau spatii distincte obtinute prin partajare.
In cazul in care viitorul sediu social ales va fi intr-un apartament dintr-un bloc, este necesar acordul vecinilor.
Documentul ce trebuie completat si semnat de catre vecinii din bloc ce ar putea fi direct afectati, este disponibil pe site-ul ONRC.
Un sediu social expirat va atrage dupa sine inactivitatea contribuabilului.
Pentru prelungirea valabilitatii duratei sediului social trebuie sa prezinti la ONRC urmatoarele:
- actul aditional sau un nou act de prelungire a duratei sediului social;
- o cerere de inregistrare a mentiunilor si de depunere acte.
