Pentru Facturare si Gestiune recomandam Smart Bill. Incerci GRATUIT!
“Marţi, 30 aprilie 2019 este termenul pentru depunerea situaţiilor financiare pe anul 2018 de către instituţiile publice, asociaţiile şi celelalte persoane juridice cu şi fără scop patrimonial precum şi subunităţile fără personalitate juridică, cu sediul în străinătate, care aparţin persoanelor juridice cu sediul în România, precum şi subunităţile fără personalitate juridică din România care aparţin unor persoane juridice cu sediul în străinătate.
În vederea depunerii situaţiilor financiare anuale, entităţile menţionate folosesc programul de asistenţă pus la dispoziţie gratuit pe site-ul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală la adresa:
https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/declaratii_electronice/descarcare_de claratii
Formatul electronic al situaţiilor financiare anuale şi al situaţiilor financiare anuale simplificate se obţine prin folosirea programului de asistenţă elaborat de Ministerul Finanţelor Publice, cu ajutorul căruia se generează un fişier de tip PDF având ataşat un fişier xml şi un fişier cu extensia zip.
Fişierul cu extensia zip va conţine documentele cerute de prevederile legislative în vigoare scanate alb-negru, lizibil, şi cu o rezoluţie care să permită încadrarea în limita a 9,5 MB a fişierului PDF la care este ataşat fişierul zip.
Fişierul zip ataşat situaţiilor financiare anuale nu va conţine parolă”.
Comunicat AJFP Teleorman
https://static.anaf.ro/static/3/Ploiesti/20190416095254_situatii_financiare_ong.pdf
Vazand articolul, ma gandeasc ,,ok, poate trecem in revista si documentele ce trebuiesc atasate in zip! “.
Dar n-am gasit decat o clarificare gen ANAF: ,,urmeaza a se aplica pevederile legale” ! 🙂